קטגוריות
בלוג

סשן צילומים בסגנון חמישים גוונים של אפור

סשן צילומים זוגי סקסי בסטודיו אקספוז בהשראת הספר חמישים גוונים של אפור

טלפון באמצע הצהרים… לא מזמן סיימתי סשן צילומים והתיישבתי בכיף עם כוס קפה לנוח מהאדרנלין של הסשן. מהצד השני של הקו היא שואלת "הגעתי לסטודיו אקספוז?"
קוראים לה שיר והיא מתעניינת  בסשן צילומים זוגי לה ולבן זוגה לכבוד יום הולדתו. היא רוצה להפתיע אותו… אני מספר לה קצת על מה שקורה בסטודיו ואיך הצילומים מתבצעים. כשמדובר בזוגות יש כל מיני אפשרויות לאיך יתפתח הסשן… שיר מאזינה בעניין ואז היא אומרת שיש לה כבר תוכנית מסויימת.

"קראת את חמישים גוונים של אפור?" היא שואלת. אני עונה שבלעתי אותו ואת שני החלקים הנוספים בטרילוגיה תוך כמה ימים. "נהדר, אז יש לך מושג מסויים מה התוכניות שלי"… היא ובן זוגה נוהגים להשתעשע עם אביזרים, תחפושות, ומשחקי שליטה והיא חשבה לבוא לסשן עם תיק של מבחר מהאביזרים שנמצאים אצלם בארונית שליד המיטה ולשלב אותם בצילומים… אני עונה לשיר שזה רעיון נהדר ושכבר צילמתי כמה פעמים זוגות עם אביזרים ותוספים כאלה ואחרים… תחפושות… שוטים… ביגוד אופייני לעולם הפטיש והבדס"מ (מחוכים, נעלי עקב, ומגפים גבוהות, ביריות, בגדי עור או לאטקס צמודים… הרשימה אינסופית). נראה לי ששיר קצת מתאכזבת שהיא לא הראשונה שבאה עם הרעיון הזה אבל אני מרגיע אותה שזה עדין דבר מקורי ומדליק וזה יכול להוסיף הרבה לצילומים. "אם הוא זורם ופתוח כמו שאת נשמעת, אתם תחגגו כאן". שיר מבטיחה לי שאמיר זורם לפחות כמוה ושהיא בטוחה שהוא יאהב את ההפתעה.

 

חמישים גוונים של אפור בכמה מילים…

קראתם כבר את "חמישים גוונים של אפור"? אם כן, אז את בודאי מבינים את ההקשר האפשרי בין צילומי עירום לבין הספר שכולם מדברים עליו. ואם לא, אז אכניס אתכם לעניינים בכמה מילים בלי יותר מדי ספויילרים: חמישים גוונים של אפור הוא רומן הנפרש על פני שלושה ספרים, המספר את סיפור היכרותם והתפתחות יחסיהם של בחורה צעירה בשם אנסטסיה (אנה) ואיש עסקים צעיר ומאוד מצליח ועשיר העונה לשם כריסטיאן. כריסטאן הוא גבר יפה תואר, בעל אמצעים בלתי מוגבלים וגם… צורך חזק לשלוט. את הפטיש שלו לשליטה הוא לוקח גם לחדר המיטות, במקרה שלו מדובר בחדר משחקים מיוחד המכיל את כל האביזרים שתוכלו לדמיין שקשורים בסקס בכלל וביחסי שליטה, מה שנקרא בדס"מ בפרט. בחדר הזה ובעצם בכל מקום אפשרי אחר מתנהלת העלילה לצד סצינות סקס לוהטות בין כריסטיאן ואנה,  בחלקן משולבים צעצועים ואביזרים, וגם אינטראקציה של שליטה, כגון כריעה של אנה לרגלי כריסטיאן, הפלקות בישבן (ספאנקי), קשירות וכדומה. למי שלא נחשפו לעולם הזה זה עלול להשמע מרתיע ומשפיל, אבל לדעתי ב"חמישים גוונים" הצליחה הסופרת להראות גם את הצד המדליק שבמשחקים האלה…

אני מסיים את השיחה עם שיר אחרי שקבענו מועד לסשן הצילומים ותיאמנו את פרטי ההפתעה ואיך אמיר הולך לגלות את מה ששיר הכינה לו (רמז: זה יקרה רק כשהם יהיו בסטודיו).

 

חמישים גוונים? חמישים פריטים!

אמיר מבין מהר שהוא בסטודיו לצילום אבל הוא לא יודע מה ששיר הכינה לו… ההפתעה האמיתית עדין לפניו. אחרי שהצעתי להם שתיה אני מזמין אותו לחדר הצילומים ושולח את שיר "להתארגן" בינתיים… מה שאמיר לא יודע זה ששיר עומדת לחזור לחדר הצילומים לבושה כמו שהוא אוהב לראות אותה בחדר השינה… אני עושה כמה תמונות של אמיר, מכוון את התאורה, שובר את הקרח, ובדיוק בזמן הנכון שיר מצטרפת ואני מספיק לצלם את ההבעה המופתעת של אמיר… "כבר הבנת שזה סטודיו ואנחנו מצטלמים, אבל זה לא סתם סטודיו" אומרת לו שיר, "זה סטודיו לצילום עירום וארוטיקה, משהו שדיברנו עליו מזמן אם אתה זוכר…". אמיר קצת בשוק אבל אין ספק שהרעיון מוצא חן בעיניו. מכיוון ששיר כבר נמצאת שני צעדים לפניו בנוגע ללבוש, היא דואגת בדקות הבאות לקלף אותו מהבגדים תוך כדי שאני מצלם. יש ביניהם יופי של אינטראקציה ואני מרגיש שזה הולך להיות סשן צילומים מיוחד. כשאנחנו מפסיקים לרגע אני קופץ איתם לחדר ההלבשה לראות את תיק האביזרים שארזה שיר. וואו. היא לא חסכה בכלום… יש שם אזיקים, ותחפושות (שוטר, אחות, חדרנית…) ושוט שחור, ופלוגר לבן, ויש גם שקית אטומה ששיר מסמיקה קצת ואומרת שהיא לא בטוחה אם נגיע לזה אבל יש בה "עוד כמה דברים". אני מבין ומחייך.

העניינים מתחממים…

בשעה הבאה אנחנו מצלמים מגוון וריאציות של סטים של ביגוד ותחפושות ותנוחות מדליקות של שיר ואמיר יחד ולחוד. האוירה בסטודיו לוהטת אבל קלילה, אנחנו מריצים צחוקים והם לגמרי בראש טוב. היי בנטורל. טוב נו לא לגמרי נטורל, גם היין האדום ששיר פתחה עוזר להם להשתחרר עוד קצת. אנחנו מחליטים שמספיק עם הבגדים ועוברים לצילומי עירום אמנותי-ארוטי. שפת הגוף במיטבה, והם דוברים את השפה היטב…
בשלב מסויים נפתחת גם "שקית ההפתעות" ששיר הביאה, אבל אני לא אפרט יותר… זה כבר הקטע שישאר רק להם למזכרת פרטית ואינטימית. חמישים גוונים של ארוטיקה זוגית. מקסים.