קטגוריות
בלוג

בדרך לצילום עירום – כמה טיפים לאישה

כל מה שצריך לדעת בדרך לצילומי עירום בסטודיו או בטבע. טיפים לפני ובזמן הצילומים מרון אוריאל הצלם ובעל סטודיו אקספוז

החלטת שאת רוצה להצטלם בעירום. אולי כי צילום עירום זה משהו שמזמן חשבת עליו, אולי כי ראית תמונות יפות של מישהי אחרת והחלטת שגם את "רוצה כזה" ואולי את מפרגנת לעצמך צילומים אחרי דיאטה ארוכה ומוצלחת, או אחרי שחזרת לגיזרה מלפני ההריון, או עוד הרבה סיבות טובות. ובאמת, לא קשה למצוא סיבה להצטלם בעירום. זו חויה מיוחדת, עוצמתית, אינטימית, ואסטתית. בהנחה שהיא מתבצעת בצורה הנכונה כמובן… אז הנה כמה טיפים איך להצטלם בעירום ולהשאר עם חיוך על הפנים:

 

  • בחרי בצלם/ת שמתמחים בצילום עירום. עם כל הכבוד לחברה שהתחילה עכשיו קורס בצילום או לזו שקיבלה מצלמה ממש משוכללת, כדי לצלם עירום בצורה מחמיאה ומעניינת צריך הרבה נסיון מקצועי והתמחות בצילום עירום. איך יודעים במי לבחור? מסתכלים בעבודות כמובן, אם זה באתר האינטרנט של הצלם, בדף הפייסבוק וכדומה. כדאי לחפש גם המלצות של לקוחות אחרות שהצטלמו לפנייך.
  • בחרי במקום נוח לצילומים. לוקיישן גרוע יכול להרוס כל צילום ולוקיישן טוב הוא כזה שמעבר להיותו מעניין לצילום מאפשר לך להיות נינוחה, בטוחה ומוגנת. אם מדובר בסטודיו לצילום בדקי אם המקום נגיש, פרטי, ובקשי לראות תמונות של המקום כדי לקבל קצת תחושה לגביו…
  • שחררי… סשן צילום עירום הוא הזמן הנכון לקבל את עצמך, להתמסר לחויה ולשחרר את הביקורת וחוסר הביטחון לגבי חלק זה או אחר בגופך. אף אחת לא מושלמת ו… הכל בראש! אם לא תהיי עסוקה כל כך באיך הירכיים שלך נראות בצילום, כל התמונה תראה יותר טוב, כולל שפת הגוף שלך וההבעה. סמכי על הצלם שיעשה כמיטב יכולתו ונסיונו להחמיא לך בתמונות, להדגיש את מה שאסטתי ולהשתמש בתאורה ובתנוחות שונות כדי שתצאי הכי טוב שאפשר.
  • התכונני לצילומים: על פי רוב אין צורך באיפור כבד, מספיק איפור סולידי ועדין, שיער הראש – חשוב גם כן, וודאי שאת אוהבת את ההופעה שלך באותו יום. רצוי לא ללבוש בגדים / תחתונים הדוקים מאוד לפני הצילומים, מכיוון שזה עלול להשאיר סימנים על העור שלא בהכרח יעלמו בזמן…
  • תתלבשי סקסי… לצד תמונות העירום זה נהדר לעשות צילומי הלבשה תחתונה סקסיים. פריטים רצויים: סטים של תחתון וחזיה סקסיים, ביריות, נעלי עקב, גרביונים, ואפשר להוסיף כיד הדמיון הטובה: בייבידול, שמלה קצרה, ג'ינס חתיכי ועוד… נכון שזה כבר נשמע כיף? 🙂
  • תחשבי סקסי… כשאת במצברוח המתאים את גם נראית טוב יותר ומקרינה את זה החוצה. אל תפחדי להשתמש בכל האמצעים: מבט, שפת הגוף, תנוחה. דברי באמצעות העיניים ועם גופך, היי מודעת לעצמך, בטוחה בעצמך ושדרי את זה החוצה.
  • הסתכלי בתמונות במהלך הצילומים. הפסקה קצרה מדי פעם לצורך התבוננות בתמונות תאפשר לך לוודא שאת אוהבת את מה שאת רואה ושהצילומים טובים בעינייך. שתפי את הצלם בהערות שיש לך והקשיבי גם למה שיש לו לומר על מה שצולם.
  • תהני! כן, זו הנקודה האחרונה והחביבה. סשן צילום עירום יכול וצריך להיות חוייתי, מהנה ומרגש. תבואי מתוך רצון להנות, להתמסר לחויה, לקבל ולאהוב את איך שאת נראית.

אם יש לך עוד שאלות אשמח לענות לך ולסייע מנסיוני.
שלך,
רון אוריאל