קטגוריות
בלוג

תחרות הסלפי העירום הבטוח – ההכרזה על הזוכים!

ההכרזה על הזוכים בתחרות צילומי עירום עצמיים – הסלפי הבטוח – של סטודיו אקספוז, אוקטובר 2014

תחרות צילומי עירום עצמיים - סלפי עירום בסטודיו אקספוז.
תחרות צילומי עירום עצמיים – סלפי עירום בסטודיו אקספוז.

תחרות הסלפי העירום הבטוח – Safe Selfie של סטודיו אקספוז מגיעה לקו הגמר לאחר שלושה שבועות מרתקים וזה הזמן להודות לכל מי שהשתתפו בתחרות, וההמונים שנכנסו לדף התחרות לצפות בתמונות ולדרג אותן.
במהלך תקופת התחרות קיבלתי מספר רב של תמונות, מתוכן לאחר התייעצות עם השולחים התמודדו 16 תמונות על הזכיה במקומות הראשונים. מרבית התמונות כללו שימוש באביזרים, תחפושות ויצירתיות רבה ואף הומוריסטית ומגיע לכולכם שאפו.

תודה גדולה למשתתפים בתחרות צילומי העירום העצמיים!

אמשיך לחשוב (יחד איתכם) על רעיונות ופעילויות נוספים ברוח הסטודיו, רוח נועזת, שובבה, אמנותית, חקרנית ומשוחררת. אני תמיד קשוב לפידבקים ולרעיונות שלכם, ומשתדל כשאפשר גם ליישם. תמשיכו לנהל איתי את הדו שיח המפרה. וכעת… להודעת הזכיה!

הזוכים בתחרות Safe Selfie אוקטובר 2014

selfie016למקום הראשון לפי דירוג הקהל הגיע התמונה המקסימה של ה"רקדנית" בחצאית הלבנה. הזכיה:  סשן צילומי עירום אמנותי / ארוטי בסטודיו אקספוז + הדפסת תמונה בהגדלה על קנווס (50*70 ס"מ) – בשווי כולל 1000 ש"ח. ברכות!

selfie007למקום השני לפי דירוג הקהל הגיעה תמונתה הסקסית של הבחורה עם הקולר, או אם תרצו – "החופנת". הזכיה: מיני סשן צילומי עירום בסטודיו אקספוז באורך שעה, בשווי 350 ש"ח. ברכות גם לך!

selfie008למקום השלישי לפי דירוג הקהל הגיעה תמונה שיכולה גם לקבל את תואר "התמונה ההומוריסטית" של התחרות – האיבר הממושקף. הזכיה: מיני סשן צילומי עירום בסטודיו אקספוז באורך שעה, בשווי 350 ש"ח. חזק ואיתן!

selfie005בנוסף לפרסי דירוג הקהל התקיים מסלול מקביל של "תחרות התחפושות" שהוא פרס נוסף שמעניק סטודיו אקספוז, אם תרצו – בחירת העורך (בסיוע ועדה מייעצת). הפרס ניתן לבוקרת המסתורית שלקחה גם את המקום החמישי המכובד לפי דירוג הקהל. הזכיה: סשן צילומי עירום אמנותי / ארוטי בסטודיו אקספוז ובנוסף – צעצוע פוקט מענג, בשווי כולל 900 ש"ח. נראה אותך שולפת!

בכך מגיעה לסיומה התחרות השניה של סטודיו אקספוז לצילומי עירום. אני כבר מתחיל לחשוב על התחרות או המבצע הבאים ואתם עוקבים יקרים מוזמנים להעלות בקשות ורעיונות. כתמיד אני זמין במייל office@studioexpose.co.il או בפייסבוק של סטודיו אקספוז או בטלפון/ווטסאפ 054-6622678

שלכם,
רון