קטגוריות
בלוג

תחרות הסלפי העירום הבטוח של סטודיו אקספוז יוצאת לדרך!

הסלפי העירום הבטוח של סטודיו אקספוז
תחרות צילומי עירום עצמיים – סלפי עירום בסטודיו אקספוז.

תחרות הסלפי העירום הראשונה של סטודיו אקספוז שהסתימה באפריל 2014  היתה תחרות צילומי עירום עצמיים ראשונה מסוגה שזכתה להשתתפות מרשימה שלכם הגולשים ולמספר צפיות חסר תקדים בתמונות שהועלו. בחודשים שחלפו מאז שהסתימה התחרות נשאלתי פעמים רבות מתי התחרות הבאה. אז הנה – הגיעה השעה ויש גם עדכונים ושדרוגים, כאלה שיהפכו את התחרות החדשה לעוד יותר מעניינת ויותר אקטואלית.

בואו נלמד את הסלבס איך עושים את זה נכון!

בעקבות הדליפה הגדולה של תמונות סלפי עירום שצילמו את עצמן סלבס, עלה שוב על סדר היום הצורך להקפיד על כללי זהירות בכל הנוגע לתמונות אינטימיות שלא הייתם רוצים שיטיילו בגלוי ברשת. החלטתי שאת התחרות הפעם אני מקדיש להעלאת המודעות לשמירה על הפרטיות והדיסקרטיות בכל הנוגע לצילומי עירום וארוטיקה. קראתי לזה Safe Selfie – הסלפי הבטוח.

Safe Selfie – הסלפי העירום הבטוח של סטודיו אקספוז

התמונות שתשלחו לתחרות הסלפי העירום הן תמונות שתצלמו באופן בטוח. המטרה היא שהתמונות יהיו כאלה שאפילו אם חלילה יפרץ או יגנב לכם הטלפון, לא תהיה שם אפילו תמונה אחת לא רצויה המציגה אתכם באופן מזוהה בעירום. אם בתחרות הקודמת קיבלתי תמונות שחלקן היו ניתנות לזיהוי (ואני דאגתי לטשטש אותן) הפעם אני מזמין אתכם להעלות את רמת הזהירות עוד בשלב הצילום, וכן… גם את רמת התעוזה 😉

כשאנחנו מוגנים יותר – אנחנו נועזים יותר!

שלא תחשבו לרגע שהתחרות הזו הולכת להיות שובבה וסקסית פחות מהקודמת. לא ולא. סטודיו אקספוז כפי שאתם כבר אמורים לדעת הוא המקום לעוף. לעוף גבוה, לעוף על עצמכם, לעוף עם הפנטזיות, עם בן או בת הזוג ועם הסודות הכמוסים. אז הנה הנוסחא שהכנתי לכם הפעם לתחרות הסלפי העירום: נשף המסיכות הסקסי של סטודיו אקספוז.

להלן כללי התחרות:

  1. התחרות הינה תחרות צילומי סלפי עירום / סקסי. יתקבלו אך ורק תמונות בהן צילמתם את עצמכם.
  2. התחרות בסימן מסיבת תחפושות. אתם מוזמנים ליצור תמונות בהן אתם עוטים מסיכות, לובשים תחפושות (מינימליות, כן?…) ובאופן כללי עוטים זהות בדויה כלשהי, אמיתית או פנטסטית. תעבדו עם הדמיון, או עם סרט קולנוע, או עם הפנטזיה של בן/ בת הזוג… הכל הולך 😉
    אם מסיכות הן לא הקטע שלכם אתם עדיין יכולים להשתתף בתחרות עם סלפי עירום שצילמתם אך לא תהיו זכאים להתמודד על פרס מסיבת התחפושות (נגיע לזה…)
  3. תהיו בטוחים! תחרות Safe Selfie דוגלת בשמירה על פרטיותכם ובטחונכם האישי. קראו את ההמלצות לצילום סלפי עירום בטוח ודאגו לפעול לפיהן. אני רוצה שהערך המוסף של התחרות הזו יהיה הגברת המודעות לכך שגם בעידן הסלולר והרשתות החברתיות שמירה על פרטיות היא ערך חשוב ולא צריך לפחד להצטלם, לפנטז ולהנות, כל עוד שומרים על כמה כללי זהירות בסיסיים. בשורה התחתונה – תשאירו את הפנים בלתי מזוהות, ורצוי שתהיו מחופשים למשהו או מישהו אחר. לא התחפשתם? תצלמו מלכתחילה כשהפנים מחוץ לפריים. אל תשאירו את החיתוך לאחרי הצילום.
  4. התחרות פתוחה לנשים וגברים מעל גיל 21 בלבד.
  5. על מנת להבטיח אוטנתיות בצילומים תתבקשו לכלול בתמונה את האות E שמסמלת כמובן את Expose. רעיונות להכללת האות E: כתובה על גופכם בליפסטיק או עפרון איפור, פתק E מוחזק ביד, או מונח על הגוף… תהיו יצירתיים 😉
  6. תמונות לתחרות ניתן לשלוח החל ביום ראשון 28.9.2014 והיא תסתיים שלושה שבועות לאחר מכן, ב 19.10.2014. תיתכן הארכת תוקף התחרות, זאת בכפוף להודעה שתפורסם בהמשך.
  7. אופן שליחת התמונות:
    שלחו את התמונה במייל ל: safe@studioexpose.co.il  או בווטסאפ ל: 0546622678
  8. אופן הדירוג: מתחת לכל תמונה ישנו סולם דירוג של 5 לבבות. הגולשים מוזמנים לדרג כל תמונה מ 1 (ציון נמוך) עד 5 (ציון מקסימלי). כל גולש יכול לדרג כל תמונה פעם אחת בלבד באותו יום.
  9. אופן הזכיה: התמונה בעלת הציון המשוקלל הגבוה ביותר תוכרז כזוכה בתחרות, לאחריה המקום השני והשלישי בהתאמה. הודעה על הזכיה תפורסם באתר של סטודיו אקספוז עם סיום התחרות וכמו כן תישלח הודעה לזוכים באמצעות המייל או הווטסאפ ממנו נשלחה התמונה.
    פרס ראשון: סשן צילומי עירום אמנותי / ארוטי בסטודיו אקספוז + הדפסת תמונה בהגדלה על קנווס (50*70 ס"מ) – בשווי כולל 1000 ש"ח.
    פרס שני ושלישי: מיני סשן צילומי עירום בסטודיו אקספוז באורך שעה, בשווי 350 ש"ח
  10. במקביל לדירוג הרגיל שמבוסס על הצבעת הגולשים, יתקיים מסלול "מסיבת התחפושות": כל תמונה שתישלח לתחרות וכוללת שימוש במסיכות / תחפושות / איפור יצירתי וכדומה תסומן בסמל מיוחד ותתחרה על פרס "מסיבת התחפושות" של סטודיו אקספוז, זאת בנוסף וללא קשר להשתתפות בתחרות הרגילה. הפרס: סשן צילומי עירום אמנותי / ארוטי בסטודיו אקספוז ובנוסף – צעצוע פוקט מענג, בשווי כולל 900 ש"ח.
    כל תמונות מסיבת התחפושות יזכו את שולחיהן בהצעה מיוחדת נוספת מסטודיו אקספוז שתפורסם בהמשך…

לדף התחרות  Safe Selfie – תחרות צילומי סלפי עירום – לחצו כאן