קטגוריות
בלוג

צילומי הריון – קצת אחרת

צילומי הריון בסטודיו אקספוז המחתמחה בצילום עירום. קצת אחרת, לא מה שהתרגלת לראות בצילומי הריון הנפוצים כיום. מעניין אותך? כנסי למידע נוסף…

הריון… חיים שנובטים בתוכך… הבטן המתעגלת, הגוף המתעצב, הפעימות של העובר, הבעיטות, הקשר שנרקם עוד בטרם נפגשתם… איך הופכים את כל זה לתמונה? בעזרת רגישות, נסיון, הבנה של האור והצל, של קימורי הגוף ושל התהליכים העוברים עליו ועלייך…
החיבור בין סטודיו אקספוז – מקום המתמחה בצילום עירום – לבין ההריון הינו טבעי והרמוני. ואכן, איזו תקופה יכולה להיות מיוחדת יותר ומתאימה יותר לתיעוד אמנותי של גופך, הנשיות המתגשמת בך והאמהות שבדרך? כשתכנסי לסטודיו אקספוז תחושי מיד באוירה המיוחדת של המקום. תאורה רכה, מוסיקה נעימה, מרחב נוח, פרטי ואינטימי. לאחר שתתארגני בחדר ההלבשה נעבור לחדר הצילומים ונתחיל בסשן. הצילומים מתאפיינים במגוון סגנונות כשהדגש הוא על תאורה מחמיאה היוצרת משחקים של אור וצל, מדגישה קוי מיתאר ומותירה גם מסתורין היכן שצריך… הצילומים ניתנים לצפיה מיידית על גבי מסך גדול וכך תוכלי להתרשם מהתוצאה ולתת משוב בנוגע לסגנון האהוב עלייך ביותר.

צילומי הריון – קצת אחרת…

שמי רון ואני הצלם היוצר בסטודיו אקספוז. מרבית הסשנים באקספוז נוגעים בחומרים מרתקים כגון רגשות, יצרים, מיניות, זוגיות, העצמה ועוד… כשאני מצלם הריון אני נאמן לאותו סגנון עבודה ולא מחפש למחזר חומרים שכבר ראית בהרבה צילומי הריון אחרים: לא תמצאי אצלי צילומים בטבע (לא פוסל זאת כלל, אך אני משאיר זאת לאחרים), לא "פרפרים ופרחים" (מעריך ומכבד גם תמונות כאלה אבל יש צלמות שעושות זאת הרבה יותר טוב ממני :)) ואם לתמצת: Expose! בואי למסע, לחשיפה, לאינטימיות, לתחושות ולמראה הדרמטי והאפלולי של היצירה האמנותית המקורית באקספוז. אם אהבת את התמונות שמוצגות כאן באתר, את בכיוון הנכון להפיק את המיטב מהסשן האישי שלך אצלי בסטודיו.

חשוב לציין שהצילומים בסטודיו אקספוז מתבצעים על ידי צלם ולא צלמת. לחלק מהנשים נוח יותר להיפתח לצלמת בתקופה הזו של חייהן וזה לגיטימי. לאחרות אין בעיה להרגיש נוח כשהצלם הוא גבר, ומה שחשוב הוא הנסיון והמקצועיות של הצלם וכיצד נראות התמונות שהוא מפיק. ניתן כמובן לבוא עם מלווה (בעלך – שיכול להצטלם איתך כמובן, או חברה טובה).

עם תום הסשן יצרבו התמונות לדיסק שתקבלי במקום. כמו כן תוכלי לבחור שלוש תמונות שיודפסו עבורך בגודל A4 – מזכרת נפלאה.

תיאום סשן צילומים ופרטים נוספים בטלפון 054-6622678 או באמצעות טופס יצירת הקשר בצד ימין.

נתראה בסטודיו…