קטגוריות
בלוג

תחרות הסלפי העירום – הכרזה על הזוכים!

סיום תחרות צילום עירום עצמי – אקספוז יורסלפי וההכרזה על הזוכים

גלרית תחרות צילום עירום עצמי בסטודיו אקספוז - הזוכים בתחרות
גלרית תחרות צילום עירום עצמי בסטודיו אקספוז – הזוכים בתחרות

תחרות Expose Yourselfie הגיעה לסיומה. לפני ההכרזה על התמונות הזוכות קצת פרטים:
התחרות היתה פתוחה להעלאת תמונות במשך כשלושה שבועות, במהלכם הועלו כ 40 תמונות לגלרית התחרות. במשך התקופה הזו נרשמו עשרות אלפי כניסות לדף התחרות, ואלפי הצבעות לתמונות השונות.

זוהי התחרות הראשונה מסוג זה שסטודיו אקספוז מארגן. למדתי הרבה במהלך ימי התחרות וכן קיבלתי המון פידבקים ממכם – המשתתפים בתחרות, המדרגים וגם סקרנים שנחשפו לתחרות דרך הפייסבוק ודרך חברים ואתרים אחרים. רבים שאלו אם יהיו תחרויות נוספות בהמשך, ללא מגבלת ה"סלפי", כלומר צילומים שאינם בהכרח עצמיים. אני שוקל זאת בחיוב לאור ההיענות היפה והעניין הרב שהתחרות ייצרה. כתמיד, אני קשוב לתגובותיכם ורעיונותיכם – דברו איתי.

התחרות היתה צמודה. בימים האחרונים היה "קרב" ראש בראש של לא פחות מחמש תמונות שהתמודדו על שלושת המקומות הראשונים והחליפו ביניהן מקומות מספר פעמים. יתכן שאילו ההצבעה היתה נמשכת עוד מספר ימים התוצאות היו ממשיכות להשתנות כך שגם מי שכמעט נגעו במקום הראשון אך לא זכו בו יכולים להיות גאים ומוחמאים כאילו זכו בתחרות 🙂

הזוכים!

  • במקום הראשון זכתה התמונה המקסימה של האישה שצילמה עצמה בתנוחת ריקוד על עמוד. שאפו על המאמץ והביצוע. אין לי ספק שזה לא היה פשוט להגיע לתוצאה הזו – תמונה מקסימה.
    הפרס: סשן צילומים בסטודיו אקספוז והגדלה אחת על קנבס!
  • במקום השני בפער של מאית בלבד (!) מהמקום הראשון זכתה תמונה מופלאה שאהבתם מאוד – האישה שצילמה עצמה בתלתלים רטובים שטופה באור חלומי מהחלון. תמונה מהממת – ברכות!
    הפרס: מיני סשן בסטודיו אקספוז באורך שעה.
  • במקום השלישי תמונה שנכנסה לתחרות בשלבים המאוחרים ונתנה פייט אדיר לשתי הזוכות שמעליה: האישה שצילמה עצמה יושבת בפישוק כשכפות הרגלים נושקות זו לזו כבתנוחת לוטוס. תמונה מעולם הארוטיקה והפיתוי שהביאה הרבה פילפל לתחרות וזכתה לכמות הצבעות מרשימה בימי התחרות האחרונים.
הזוכים בתחרות צילום עירום של סטודיו אקספוז
הזוכים בתחרות צילום עירום של סטודיו אקספוז

וכך מגיעה לסיומה תחרות אקספוז יורסלפי – תחרות ראשונה מסוגה לצילומי עירום עצמיים בסטודיו אקספוז. גלריית התחרות תישאר זמינה באתר וניתן אף לשלוח תמונות נוספות (צילום עירום עצמי בלבד) שאמשיך להעלות לגלריה. אחרי הכל – זה לא רק בשביל התחרות, גם לפי התגובות שלכם למדתי שעצם היצירה (וההצגה ברשת) של תמונת עירום עצמית היתה חויה מעניינת, מלמדת וכן מרגשת וסקסית.

תודה שהשתתפתם 🙂