קטגוריות
בלוג

צילום עירום ללא עירום

צילומי עירום מרומז, או עירום ללא עירום, מאפשרים לגעת בארוטיקה מבלי להיחשף פיזית. האם מיניות עוברת בהכרח בעירום, או שמא גם הבגדים מספקים עולם ארוטי?

מכירים את הסיטואציה הזו שהולכים ברחוב, רואים מישהי לבושה מכף רגל ועד ראש בלבוש לכאורה צנוע אבל עדיין נראית סקסית ומושכת? אז כן, לארוטיקה יש פנים רבות, ודרכים רבות, לא כולן עוברות במחוזות העירום וחשיפת הגוף. כמובן, אין זה סותר את העובדה שעירום הוא עולם שלם של יצרים וארוטיקה, אבל בכך אני עוסק במרבית הפוסטים האחרים. אז היום טעימה קטנה מ"עירום ללא עירום".

 

מדוע בכלל להצטלם עם בגדים בסטודיו לצילומי עירום?

כל הלקוחות שמגיעים אליי לסטודיו באים אחרי שכבר נחשפו ליצירה שלי וצפו בתצלומים. זאת אומרת שכולם גם מכירים את הלך הרוח הדרמטי והמיני שמאפיין את צילומיי. יחד עם זאת חלק מהמצולמים (כשאני אומר מצולמים בלשון רבים, הכוונה היא כמובן גם, אולי בעיקר, למצולמות – נשים) לא תמיד משוחררים לגמרי בנוגע לחשיפת גופם. האם יש דרך "צנועה" יותר להצטלם סוג כזה של צילומים, או שמא חייבים לקפוץ ישר למים העמוקים ולהצטלם בעירום מלא או בהלבשה סקסית מינימלית? כשאני מתדרך את הלקוחות לפני סשן צילומים אני בד"כ ממליץ להביא פריטי לבוש מסויימים, בין אם מדובר בהלבשה תחתונה סקסית, ובין אם מדובר בפריטים בעלי כיסוי קצת יותר גדול. במהלך הסשן אפשר לעשות שימוש מגוון בפריטים הללו.
לעיתים קרובות תוך כדי הסשן נוצרת האוירה הנכונה המאפשרת למי שמולי להפטר מהבגדים, כלומר לחוש ביטחון, אמון, ו… תעוזה. ובכל זאת, אם להתחבר שוב למה שכתבתי בתחילת הפוסט, יש הרבה ארוטיקה גם באגף ההלבשה…
הנה דוגמא ראשונה. המצולמת כאן עוטה על עצמה חולצה מכופתרת פתוחה. האור והצל, האוירה הדרמטית, החיוך המרומז (צינזרתי את הפנים) מספקים את המתח המיני, והתוצאה – מיניות נוכחת…

 

בדוגמא הבאה מדובר כבר בבגד שבהגדרתו הינו סקסי יותר… כותונת שקופה סקסית. גם כאן העירום מרומז אם כי דרגת החשיפה עולה בשל השקיפות.

 

אם כבר הגענו למחוזות הסקסיים אז כמובן שיש עולם ומלואו של ביגוד סקסי בדרגות חשיפה שונות. מחוכים, ביריות, גרביונים, מגפיים… מדהים כמה יצרים ומיניות יצקו מעצבי הבגדים לתוך הפריטים הללו. והגוף הנשי – יצירת אומנות מפוארת כשלעצמה – נראה בהם נהדר. הנה דוגמא לתמונה שכזו. שימו לב כמה ארוטיקה, וכמה מעט עור חשוף בהשוואה לצילומי עירום שאני מציג בגלרית צילום עירום אמנותי וארוטיקה של סטודיו אקספוז

 

לא אסיים את הפוסט הזה לפני שאגע בנושא נוסף מעניין שקשור ללבוש: מיניות ומינים. הכוונה היא להחלפת בגדים בין המינים, כחלק מהמסרים המיניים בצילום.
לדוגמא בצילום שלהלן, האישה לובשת חולצה גברית, חושפת כתפיים (וכתפיות של חזיה – בכל זאת מאפיין נשי) ועומדת סוג של עמידה כוחנית מעט, אם כי על עקבים.  המטרה בתמונה היתה לערבב את המינים ולאסוף סממנים משניהם. אם תרצו – סוג של העצמה נשית, אבל אני ממש לא חושב שהעצמה נשית תלויה במאפיינים גבריים שיכנסו לתמונה.

 

עד כאן בינתיים. אם כי נראה לי שמפאת כמות החומרים הרלוונטיים לפוסט הזה שיש לי בארכיון, יהיה לו המשך 🙂