קטגוריות
בלוג

על עירום וגיל, או: מי הזיז את הקטינה שלי?

על פרשת הזמר, קיום יחסים עם קטינות, ועל עולם למבוגרים בלבד

נפתח בבדיחה:

אישה נכנסת לחדר הרופא עם בתה בת ה-16.
הרופא מסתכל על הבת ואומר, "טוב, תתפשטי בבקשה."
"אבל דוקטור", אומרת האמא, "זו אני שחולה"
"את?" אומר הרופא, "את רק תוציאי לשון…"

ואחרי שצחקנו… התקשורת רועשת וגועשת סביב פרשת "הזמר" שקיים יחסי מין בהסכמה עם קטינות. לכל אחד יש מה לומר בעניין והתגובות נעות בין גינוי גורף למעשיו לבין טענות קשות כלפי הבנות, הוריהן ובכלל התרבות שנוצרה סביב אבק הכוכבים ומה שילדות צעירות מחונכות לעשות כדי לשאוף קצת ממנו.
נהיה סלט של מילים, רגשות ויצרים סביב הפרשה. קראתי תגובה של מישהו ברשת, בסגנון "מי שעושה אורגיות שלא יתפלא שבסוף דופקים אותו"… תגובה מטופשת לדעתי.

למבוגרים בלבד

שתי מילים. זה הכל. הייתי יכול לסיים כאן את הפוסט אבל כנראה שבמדינת ישראל מודל 2013 לא ברור לגמרי מה מותר ומה אסור. אני מרשה לעצמי מהמקום של צלם שעוסק בעירום, ארוטיקה ומיניות של אנשים לנקוט עמדה. כשהקמתי את סטודיו אקספוז וכיוונתי אותו לתחום העירום והארוטיקה, הגדרתי גם קוים ברורים לגבי מי הקהל של הסטודיו: אנשים בוגרים. אין כניסה לקטינות. נקודה. למעשה, נדיר שאני מצלם מישהי בתחילת שנות העשרים שלה. תצחקו, אבל פעם הגיעה בחורה בת 22 להצטלם, יחד עם … אמא!
אם נחזור לפרשת הזמר, הרי שאין לי בעיה אם יבחר לנהל אורגיות סוערות, או לשיר קריוקי בדירה שכורה תוך שהוא עוסק במלאכת קודש זו או אחרת. יש לו החופש לעשות כרצונו. הבעיה כמובן מתחילה כשהמעורבות באירועים הללו הינן קטינות. נטענו טענות גם נגד השימוש בכסף, במעמד ובעובדת היותו כוכב על מנת לגייס נשים למסיבות המין הללו. הגם שזה ראוי לגינוי, לפחות לו היה מדובר בנשים בוגרות, והדבר נעשה בהסכמה, אפשר לבוא בטענות גם לצד הנשי במשוואה. לעומת זאת כשאנשים יוצאים נגד ילדה בת 15-16 על התנהלותה זה עדיין לא פוטר את הנאשם (לכאורה) מאחריות למעשיו. וקצת קשה להפיל את התיק על הילדונת, תהא "מפותחת" או מפתה ככל שתהיה.
המסר שלי: סקס הוא עניין למבוגרים. אמנם, מרבית הנוער לא מגיעים לגיל 18 כשהם בתולים, אבל יש הבדל בין נער ונערה בני אותה כיתה שמחליטים לקיים יחסי מין זה עם זו, לבין מערך גיוס נערות משולהבות מקהל מעריצות של כוכב נערץ היישר לאורגיה… חכו כמה שנים, טוב?
עוד נשמע הרבה על הפרשה, ובטח יכנסו לתמונה עורכי דין שיהפכו אנשים מעורבים לקורבן, או להיפך.
שורה תחתונה – הגם שהכל נעשה בהסכמה, או אפילו, לצורך הדיון, ביוזמת הקטינה: כל זה היה יכול להימנע בפשטות: אתה בוגר? תתרחק מקטינות. ואם יש לך ספק, תתרחק גם מבנות 18.

נחזור לרופא מהבדיחה שפתחה את הפוסט. ציחקקתי, ברור, בדיחה לא רעה. אבל תכלס? לא מבין מה יותר סקסי בבת ה 16 מאמא שלה בת ה 40. אז שיהיה ברור: כצלם, בסטודיו אקספוז אני שולח את בת ה 16 הביתה מיד כשהיא מתייצבת בדלת, והאמא מוזמנת להוריד את הבגדים… 🙂

2 תגובות על “על עירום וגיל, או: מי הזיז את הקטינה שלי?”

רון היקר,
כמה מרענן לשמוע את הצד הגברי השפוי של ארצנו הקטנטונת. בלי האשמות ובלי ללכת סחור סחור. במילים ברורות ולא מתנצלות הבהרת את עמדתך, וכאילו שעד עכשיו לא אהבתי כל דבר שאתה מפרסם, עכשיו אני אוהבת אותך אפילו יותר.
כאחת שעוסקת באירוטיקה לא פחות, כאחת שהיתה שם, במקום ההוא של בת ה-15 , מי כמוני מסכימה איתך שיש לכולנו אחריות למעשינו, והגישה שלך היא משב רוח רענן בתוך שלל התגובות הלא ראויות שנתקלנו בהן בימים האחרונים. הקווים האדומים שלך ברורים ונפלאים ובאים ממקום מכבד, אולי אפילו מגונן. יש מה ללמוד ממך, והרבה.
תודה שפתחת לי את הבוקר עם חיוך קטנטן. אילת.