סשן צילום עירום אמנותי / ארוטי לנשים

חולמת להצטלם בעירום וחייבת להיות בטוחה שאת בידיים טובות ובמקום בטוח ומקצועי? כנסי לקרוא על סטודיו אקספוז בו מתקיימים צילומי עירום אמנותי וארוטי. מחכה לך, רון.

שנים רבות שאני מלווה נשים אל תוך עצמן. הצילום הוא כלי, אחד הכלים, במסע הקסום הזה לתוך עצמך. מסע שכל אחת תעבור בדרך הנכונה לה, ובזמן הנכון. אני מברך אותך בבואך אליי, בבואך אל עצמך, בבחירתך בי להיות חלק במסע שלך ולשקף לך את עצמך, את הנשיות שלך.

סשן צילומים בסטודיו אקספוז נמשך בדרך כלל כשעתיים. כשתכנסי לסטודיו אעשה לך היכרות עם המקום, נשב לשוחח, וזה הזמן לדבר על מה שמתאים לך בסשן, סגנון הצילום, פריטים שהבאת… חדר ההתארגנות של הסטודיו עומד לרשותך וכאן תוכלי להסתדר לצילומים בנוחות ובפרטיות.

מוכנה? (קצת מתרגשת)… נעבור לחדר הצילומים. בשלב ראשון נבצע מספר צילומים שמטרתם לכוון את התאורה המיוחדת של סטודיו אקספוז, ולהרגיל אותך בהדרגה לסיטואציה ולאווירה. בסטודיו יש גם מסך עליו תוכלי לראות את התמונות מתי שתרצי, לחוות דעה ולוודא שאת אוהבת את מה שאת רואה. במהלך הסשן אצלם אותך במגוון תנוחות והעמדות ובשילובים שונים של הלבשה תחתונה ועירום חלקי או מלא. דרגת החשיפה מותאמת אישית לקצב ולגבולות שלך. אני קשוב, ואדע לתת לך את המרחב והביטחון להיחשף ולחשוף עד כמה שאת רוצה.
הצילום הוא תהליך, מסע. חלק מזה זו היכולת לקבל את עצמך ואת גופך כמו שאת. אני אעזור. בתאורה נכונה, בתנוחות מתאימות, בבחירה יחד איתך של הפריטים הנכונים ובעיקר בהנחיה (כשצריך) וברגישות לקצב שלך ולפידבק שאקבל ממך. שנים של ניסיון לימדו אותי שאין כמעט אישה ששלמה לגמרי עם הגוף שלה, אבל אין אישה שלא מסוגלת לאהוב את הגוף שלה ולהגיע למקום של ה"וואו" מהתמונות של עצמה, כשהיא במקום הנכון, בזמן הנכון, ובידיים מקצועיות. בשביל זה אני כאן.

את יכולה, כאן בתוך הזמן והמקום, להיות מי שאת, איך שאת. את יכולה להשאיר בחוץ רעשים, לוותר על שכבות של הגנה, הסוואה, את יכולה להביא את הפנטזיה, לברוא את עצמך כמו שלעולם לא תראי לכולם. כי זה בשבילך. זה שלך.
להיות בשבילך בסשן הזה מתוך מקום של נתינה, יצירה, והכי חשוב – הענקת מרחב מוגן, מכיל ומאפשר זו זכות גדולה עבורי ואני מלווה אותך בתהליך הזה בהרבה כבוד ורגישות.

עם תום הסשן אמסור לך מיידית את התמונות ב"דיסקונקי" (USB). התמונות נמסרות AS IS כמו שיצאו מהמצלמה, ללא פוטושופ. ככלל אני לא דוגל בריטושים – היופי האמיתי בא לידי ביטוי עוד בשלב הצילומים דרך השילוב הנכון של תאורה, תנוחה ואולי הכי חשוב – סטייט אוף מיינד… ולכן את מוזמנת לעוף על עצמך, כי ככה את הכי יפה.

סשן הצילומים והשהיה בסטודיו תוכננו כך שיהיו חווייתיים ונוחים, תוך דגש על פרטיות ואוירה נעימה ומאפשרת. במהלך הסשן ניתן גם לעשות הפסקה קלה בפינת האירוח, לשתות משהו חם או קר ולהתרענן ולהמשיך בצילומים.  לחצי כאן לצפיה בגלרית צילומי ארוטיקה ועירום של נשים שצילמתי 

מוזמנת ליצור קשר בטלפון 054-6622678 (+ווטסאפ)