קטגוריות
בלוג

הבלוג של סטודיו אקספוז לצילום עירום עלה לרשת

ברוכים הבאים לבלוג של סטודיו אקספוז. כאן אני כותב על צילום עירום אמנותי וארוטי ומספר על מה שקורה בסטודיו אקספוז

אמרו לי שאני חייב לכתוב בלוג על מה שקורה בסטודיו. אז אמרו… אז הקשבתי… והנה אנחנו כאן. ואכן יש הרבה מה לספר, במיוחד על נושא מעניין כמו עירום.

מאז שהקמתי את סטודיו אקספוז אני מגלה שהאנשים מסביב מלאים סקרנות ומתעניינים, שואלים שאלות ולשמחתי גם מפגינים פתיחות רבה משציפיתי. במדינה בה אנו חיים יש ערבוביה של שמרנות וליברליזם, דתיים, מסורתיים, חילונים, בעלי אמונות והשקפות מנוגדות בתכלית. לא כל אחד בנוי או מעוניין להיחשף לעירום בין אם זה ביצירת אמנות ובין אם בתוכן שנכתב ברשת. אז הבלוג הזה, כמו האתר של הסטודיו פונה למי מכם שמוצאים את העירום מעניין, מסקרן, ראוי להתייחסות. גם אם לא תעלו בדעתכם להתערטל מול המצלמה, אתם מוזמנים בהחלט להמנות על קוראי הבלוג, אך זכרו שהבלוג והאתר מיועדים למבוגרים בלבד ושבמסגרת השיטוט כאן תחשפו לעירום על צורותיו השונות.

נתחיל בקצת עדכונים. אולי הגעתם לבלוג מהאתר של הסטודיו, אבל אם נחתתם לכאן ממקום אחר אתם מוזמנים להכנס לסטודיו אקספוז ולהכיר אותו טוב יותר. האתר של אקספוז מכיל הסברים מפורטים על הסטודיו, על הסשנים והסדנאות שהוא מציע, וכמובן הצצה לחלק מהתמונות שאני יוצר בסטודיו. הגלריה של התמונות תתעדכן מדי פעם כך שכדאי לחזור לבקר ולהתעדכן.

ומה בבלוג? אספר פה על תהליכי העבודה והיצירה, על הסטודיו, על האנשים המעניינים שאני פוגש במסגרת הצילומים (רק מה שמותר לחשוף… בלי אאוטינג של מי שאינם חפצים בכך) כולל תמונות מעניינות מאחורי הקלעים ומחדר ההלבשה של אקספוז ואקדיש תשומת לב גם לצלמים ולצילום בהקשר של עירום בפרט ובהקשר של עבודה בסטודיו בכלל.

אני מקוה שתתפתח פה גם שיחה מעניינת בתגובות לפוסטים. אתם מוזמנים: תגיבו, תשתתפו, תשתפו. מבטיח התייחסות הנה, סיימתי ת’אינטרודקשן, עכשיו אתחיל לייצר תוכן.