קטגוריות
בלוג

בורחים מהשמש לקיץ הממוזג של סטודיו אקספוז

עדכונים קיציים מסטודיו אקספוז. קיץ ממוזג ולוהט בסטודיו, עם סשנים ליחידים, לזוגות וגם ליותר…
וגם תזכורת להרשמה לניוזלטר החדש של אקספוז!

חום יולי אוגוסט. זה לא שפוי. בחוץ שמש קופחת ומיום ליום הטמפרטורות נוסקות ואיתן גם אחוזי הלחות. מי בכלל רוצה לצאת החוצה לתופת הזו? אני מתחפר במרתף המפנק של אקספוז עם משב ארקטי צונן מהמזגן ומוסיקת צ'יל אאוט אוורירית… יש מצב שבאוקטובר-נובמבר אני אוציא החוצה קצה של אצבע לבדוק את הטמפרטורה וכיוון הרוח. עד אז בירה צוננת זה המרענן הרשמי, והלקוחות של אקספוז הם הצד היפה והסקסי של הקיץ.
החום מקלף אותנו מהשכבות. אתם מגיעים אליי כל כך הלומי שמש שההתפשטות מהבגדים ממש מתבקשת. לחקור, לחשוף, להתנסות, ובהתאם לעונה זה לא בא בכבדות מהוססת אלא בקלילות של הסרת חולצה בחוף הים, בגל מתנפץ ומקציף אל החוף.

סשן צילומי עירום אמנותי בסטודיו אקספוז

אז זו ההזדמנות להזמין אתכם לברוח מהחום למקום עם אוירה אחרת לגמרי… חמה לא פחות. הסשנים של סטודיו אקספוז מתאימים לנשים, גברים (מתנה או הפתעה סקסית לבן/בת זוג), לזוגות (חויה מהממת בשניים, מתנה רומנטית וסקסית ליום הנישואין, יום הולדת, או סתם ליציאה מהשגרה) וגם לאירועים מיוחדים עם מספר משתתפים, כגון מסיבת רווקות, ועוד…
נותרו מספר מועדים אפשריים לאוגוסט הצפוף, ואתם מוזמנים להתקשר אליי 054-6622678 ולפתוח יומן.

הניוזלטר של סטודיו אקספוז יוצא לדרך

מרבית האנשים שמגיעים לאקספוז רוצים לשמור על קשר. ואני שמח לשמור על קשר איתכם!
לבקשת הלקוחות ואנשים נוספים שמפרגנים ועוקבים אחר הבלוג, האתר והפייסבוק של אקספוז, יישלח למייל של המעוניינים ניוזלטר ובו תמונות, עדכונים על המתרחש בסטודיו, עדכונים על מבצעים ועל פעילויות נוספות שאני מארגן בו. אני מזמין אתכם להירשם לניוזלטר (שלחו מייל ל office@studioexpose.co.il ובקשו להצטרף) ואני אדאג להוסיפכם לרשימה. המייל הנ"ל הוא גם הכתובת לבירורים ולתגובות והצעות. דברו איתי… תמיד קשוב!
שיהיה לכולנו קיץ חם וסקסי!
אישית אני כבר מחכה לסתיו 😉